Sporządzanie deklaracji VAT, CIT i PIT - rozliczenia podatkowe dla firm z Krakowa

Sporządzanie deklaracji podatkowych jest obowiązkiem nie tylko przedsiębiorców, którzy prowadzą mniejsze lub większe firmy oraz działalności gospodarcze, ale także osób prywatnych, które z tytułu wykonywanej pracy zarobkowej uzyskały przychód. Rozliczenie PIT to podatek dochodowy od osób fizycznych i każda osoba zarobkująca ma obowiązek złożyć odpowiednią deklarację do US. Natomiast jednostki, które prowadzą firmy lub działalności gospodarcze mają obowiązek sporządzenia innego rodzaju deklaracji podatkowych, do jakich zalicza się deklaracja VAT oraz CIT.

Deklaracja VAT zawiera podsumowanie kwot podatku VAT naliczonego i należnego. Wynika z niej zarówno kwota podatku do zapłaty, jak i do zwrotu. Natomiast deklaracja CIT jest zeznaniem podatkowym dotyczącym wysokości osiągniętego dochodu przez podatnika podatku dochodowego od osób prawnych. Stawka CIT wynosi 19% lub w przypadku małych podatników i firm dopiero rozpoczynających swoją działalność – 9%. Podatnicy CIT są zobowiązani do prowadzenia pełnej księgowości.

Deklaracje podatkowe - skorzystaj z usług specjalistów od rachunkowości!

Sporządzanie deklaracji podatkowych jest procesem czasochłonnym i wymagającym najwyższej skrupulatności. W przypadku zarządzania dużą firmą, do rozliczenia podatku wymagana jest także wiedza z zakresu prawa i rachunkowości. Dlatego nasze biuro rachunkowe oferuje pomoc w sporządzaniu różnego rodzaju deklaracji i rozliczeń podatkowych. Gwarantujemy dokładną ewidencję przychodów i wydatków, które umożliwiają prawidłowe sporządzenie rozliczenia PIT, a także deklaracji dotyczących podatku od towarów i usług. W ramach naszych usług księgowych oferujemy również prowadzenie kadr i płac, sporządzenie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS i wiele innych. Zapraszamy do poznania oferty obsługi księgowej firm z Krakowa i okolic.

Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.